Над 4,7 милиона клиенти от цял свят ⭐⭐⭐⭐⭐

Доставка в рамките на 2 работни дни
Безплатна доставка при поръчки над 99 лв
100% гаранция за удовлетворение
60-дневна политика за връщане
Home Ikone NOVO_mail
Доставка в рамките на 2 работни дни
Безплатна доставка при поръчки над 99 лв
100% гаранция за удовлетворение
60-дневна политика за връщане

Доставка на пакети

  • Къде е моят пакет?

Можете да проверите местоположението на вашия пакет, като въведете вашия номер за проследяване (който сте получили в имейла относно пратката на вашия пакет) на следната връзка: https://www.econt.com/client-center

  • Къде да получа номера за проследяване?

Ние ще изпратим номера за проследяване на вашия пакет в имейл, където ще ви информираме за изпращането и доставката на вашия пакет. Номерът за проследяване също е включен в съобщенията, изпратени от Еконт.

  • Как изпращате пакети?

За доставка на колети използваме услугата за доставка Еконт. Куриерът ще достави пратката на адреса, който сте записали при поръчка. Пакетите се доставят в работни дни. Ако не сте на адреса, когато пакетът бъде доставен, ще получите цялата необходима информация, за да вземете пакета (в пощенската си кутия или чрез имейл или текстово съобщение).

  • Имам проблеми с доставката, какво мога да направя?

За съдействие относно доставката можете да се свържете с Еконт на телефон: 0 7001 7300
На разположение сме и на: [email protected]. Ще се радваме да ви помогнем да разрешите проблема и да се погрижим да получите пакета си възможно най-скоро.

  • Какви са разходите за доставка?

За поръчки до 99 лв цената за доставка е 9,90 лв.
За поръчки над 99 лв доставката е безплатна

  • Доставени са повредени продукти

При получаване на пратката, ако забележите, че пратката ви е повредена, трябва да направите бележка. След това ни изпратете подробностите (включително снимки) на [email protected] в рамките на 8 дни след получаване на пакета. Ние ще проверим дали отговаряте на условията за замяна с нови продукти и ще предоставим съответните инструкции.

  • Пакетна застраховка

Застраховката на пакета осигурява спокойствие на клиентите, загрижени за своите доставки. В случай на повредени или липсващи продукти, ние гарантираме решение за наша сметка, за да получите поръчаните продукти възможно най-бързо.
<ul”>

  • Пропуснете реда

Поръчките с услугата „прескочи на опашката“ се обработват и опаковат приоритетно. По този начин можете да си осигурите възнаграждение за по-бърза доставка на пакета.

Оплаквания

  • Искам да върна продукта. Как мога да направя това?

В случай на връщане на продукти, в рамките на 60 дни след покупката, уведомете ни на info@naturesfinest.bg

Адрес за връщане на продуктите:Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovenia.

Когато връщате продуктите, не забравяйте да включите попълнен формуляр за връщане на продукти, който можете да намерите HERE.

Повече за правото на отказ от договора или поръчаната стока можете да намерите в Общите условия: https://www.naturesfinest.bg/general-terms-and-conditions/

  • Грешни продукти в опаковката

Ако сте получили грешни или повредени продукти, моля, предоставете подробности (включително снимки) в рамките на 8 дни след получаване на пакета. Ние ще проверим дали отговаряте на условията за замяна с нови продукти и ще предоставим съответните инструкции. Уверете се, че сте включили номера за потвърждение на поръчката си в реда за тема, за да можем лесно да намерим поръчката ви и незабавно да обработим заявката ви.

  • Липсващи продукти

Ние знаем, че получаването на цялата поръчка е важно за вас, затова е важно и за нас! Ние правим абсолютно всичко възможно, за да изпратим вашата поръчка навреме и в добро състояние.

Моля, свържете се с нас на [email protected] в рамките на 8 дни, за да можем да организираме замяна на липсващи продукти. Уверете се, че сте включили номера за потвърждение на поръчката си в реда за тема, за да можем лесно да намерим поръчката ви и незабавно да обработим заявката ви.

Информация за обществените поръчки

  • Как мога да използвам кода за отстъпка?

За една покупка можете да използвате един промоционален код, който въвеждате в последната стъпка от покупката, на касата.

  • Какво трябва да направя, ако не получа имейл за потвърждение на поръчката?

Нашите имейли за потвърждение на поръчката се изпращат автоматично, веднага след покупката на нашия уебсайт. Ако не сте го получили, моля, първо проверете вашия спам/нежелана поща.

Възможно е да сте въвели грешен имейл адрес по време на покупката, в който случай, моля, свържете се с нас и заедно ще проверим какво се е случило. Не забравяйте обаче първо да проверите имейла си със спам.