Над 4,7 милиона клиенти от цял свят ⭐⭐⭐⭐⭐

Доставка в рамките на 2 работни дни
Безплатна доставка при поръчки над 99 лв
100% гаранция за удовлетворение
60-дневна политика за връщане
Home Ikone NOVO_mail
Доставка в рамките на 2 работни дни
Безплатна доставка при поръчки над 99 лв
100% гаранция за удовлетворение
60-дневна политика за връщане

1. Обща информация

Общите условия са съставени в съответствие с разпоредбите в областта на защитата на потребителите, въз основа на препоръките на Търговско-промишлената камара на Словения и международните кодекси за онлайн и електронен бизнес.

Уебсайтът е онлайн магазин, в който Продавачът Nutrisslim d.o.o. Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenia, Tax number: SI42005485 (наричан по-долу „Продавач“) предлага своите продукти, а купувачите ги купуват.

С поръчването на отделен продукт или стока от Продавача от купувача между тях възниква облигационно отношение. Всички спорове, произтичащи от това правоотношение (както поради достоверността на информацията на потребителя, съдържанието на офертата, предмета и цената на офертата и др.) се разрешават изключително между Продавача и Купувача. Продавачът и купувачите на уебсайта приемат метода на търговия, който е специфичен за Интернет и е до известна степен анонимен.

При регистрация в онлайн магазина посетителят получава потребителско име, което съвпада с неговия e-mail адрес и потребителска парола, която се задава от самия потребител. Потребителското име и паролата на потребителя се определят недвусмислено и се свързват с въведените данни. С регистрацията си посетителят потвърждава и гарантира, че е пълнолетен, с пълна дееспособност. С регистрацията посетителят става потребител и придобива право на покупка. Закупувайки продукт, потребителят става клиент.

Настоящите Общи условия определят дейността на онлайн магазина, правата и задълженията на посетителя, потребителя и купувача, както и търговските взаимоотношения между оператора, Продавача и потребителя като купувач на продукти от офертата на онлайн магазина.

Когато прави покупка на www.naturesfinest.bg, клиентът пазарува от словенски онлайн магазин, който оперира в съответствие с европейското законодателство, което не е задължително същото като националното законодателство на страната, в която уебсайтът е преведен. Преведената версия на онлайн магазина служи само за по-добра информираност на клиента, докато бизнесът остава регулиран съгласно словенското или европейското законодателство.

Всички покупки се извършват в Словения, откъдето се изпращат и фактурират стоките. Купувачът с това приема условията, които важат в Словения, независимо от държавата, от която се осъществява достъп до онлайн магазина или в която се доставят стоките.

Доставчик и адрес на доставчика: Nutrisslim, proizvodnja in distribucija živil, d.o.o, Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenia; Регистрирана в Окръжен съд Ljubljana, opr. no. 2010/9888.

Дружеството е задължено да плаща данък добавена стойност (ДДС).

Идентификационен номер по ДДС: SI42005485

Регистрационен номер: 3711676000

Информация за контакт с Продавача:

2. Наличие на информация

Продавачът се задължава винаги да има на разположение на потребителя:

  • информация за идентичността на фирмата (особено името на фирмата, седалището на фирмата и регистрационния номер, под който е регистрирана фирмата)
  • данни за контакт, които позволяват на потребителя да комуникира бързо и ефективно с Продавача (e-mail, телефон и др.)
  • информация за съществените характеристики на продуктите или сервизите на онлайн магазина, включително следпродажбено обслужване и гаранции
  • информация за наличността на продукта или услугите на онлайн магазина
  • начин и условия, по-специално място и време на доставка
  • информация за начините на плащане
  • информация за времевата валидност на офертата от онлайн магазина
  • информация за срока, в който все още е възможно да се откаже от договора и условията за отказ
  • информация за процедурата по рекламация и информация за лице за контакт на Продавача, за контакти с потребителите.

3. Предложение за продукт, време за доставка и получаване на пакета

Поради естеството на онлайн бизнеса, офертата в онлайн магазина се променя и обновява често и бързо. Срокът за доставка за продуктите на склад е 2 работни дни в рамките на България, освен ако Еконт не достави по-късно до конкретен адрес за доставка (вижте точка 11). За останалите продукти важи срокът за доставка, посочен до продукта в онлайн магазина. Всеки продукт е наличен в разумен срок. При поръчка потребителят може да посочи един от следните начини за получаване на продуктите:
  • Плащане след доставка, в който случай услугата за доставка таксува на потребителите такса.

4. Начини на плащане

Продавачът дава възможност на потребителя да избере един от следните начини на плащане за закупуване на продукти от онлайн магазина:

  • КОД 
  • плащане с кредитна карта

Плащане с дебитна или кредитна карта и разсрочено плащане е възможно само ако данните в потребителския профил на платеца съвпадат с данните в потребителския профил на титуляра на дебитната или кредитната карта.

Платежната транзакция не е завършена, докато поръчката ви не бъде изпратена.

5. Цени

Онлайн цената е валидна за всички регистрирани потребители на онлайн магазина. Възможни са надценки върху онлайн цената, в зависимост от избрания начин на плащане (виж точка 4).

Всички цени в онлайн магазина www.naturesfinest.bg са посочени в GBP и включват данък добавена стойност (ДДС). Всички цени в онлайн магазина са цените на продуктите и не включват разходите за доставка (виж точки 3 и 10). Всички цени са валидни само за електронно закупуване на продукти през онлайн магазина.

Всички цени са валидни към момента на подаване на поръчката и нямат предварително определена валидност, така че са валидни само до всяка промяна. Въпреки всички усилия на Продавача да предостави максимално актуална и точна информация, може да се случи информацията за цената да е невярна. В такъв случай и ако цената на продукта се промени по време на обработката на поръчката, т.е. от момента на подаване на поръчката до потвърждението на поръчката, Търговецът:

  • уведоми потребителя (купувача) за новите цени, като в такъв случай потребителят (купувачът) има възможност да промени частично поръчката си, да я анулира напълно или да потвърди поръчката на новите цени, всичко това без допълнителни разходи, или
  • дава възможност на потребителя (купувача) да се откаже от покупката и същевременно му предлага решение, което ще бъде от взаимна полза и удовлетворение.

Офертата на онлайн магазин Nutrisslim се актуализира и променя често и бързо. Цените са представени като редовни цени и промоционални цени. При промоционалните продукти е ясно каква е редовната цена на продукта (задраскана е) и каква е промоционалната.

Цената в онлайн магазина Nutrisslim е еднаква както за регистрирани членове, така и за гости на онлайн магазина. Всички цени са с ДДС. Цените са валидни към момента на подаване на поръчката и нямат предварително определена валидност.

6. Процес на закупуване

6.1. Технически стъпки, водещи до сключване на договор за продажба

Следните технически стъпки са достъпни за потребителя (купувача) в процеса на покупка:

  • влизане в онлайн магазина с имейл адрес или потребителска парола, ако потребителят (клиентът) е създал потребителски акаунт (виж точка 1)
  • търсене на индивидуален продукт в офертата от продукти в онлайн магазина
  • изберете продукт за покупка
  • добавяне на избрания продукт за закупуване в пазарската количка
  • определяне на количеството на продукта, който ще бъде закупен
  • преглед на цената на избрания продукт в избраното количество, включително начисления данък, ако е начислен
  • избор на начин на доставка (виж точки 3 и 10)
  • избор на начин на плащане (виж точка 4)
  • преглед на поръчката с избрания начин на доставка и начислени разходи за доставка, ако има такива
  • конформиране и подаване на поръчката, като по този начин завършване на покупката (вижте точки 6.3 и 6.4).

6.2. Идентифициране и коригиране на грешки преди пускане на поръчка

Преди да направи поръчка, потребителят (купувачът) чрез графичния потребителски интерфейс има възможност с незабавен ефект лесно и безпроблемно:

  • вижте и прегледайте кои продукти той/тя е избрал и добавил в количката за пазаруване
  • вижте и прегледайте цената на отделен продукт и общата цена на общото избрано количество на всеки продукт
  • промяна на избраното количество от отделен продукт и изчисляване на новата цена след промененото количество
  • премахване на избрани продукти, които потребителят не желае да закупи, от пазарската количка
  • изчислете съответния данък, според данъчната ставка, приложима за избрания продукт и неговата цена (данъчна основа).

Преди да потвърди поръчката, потребителят (купувачът) чрез графичния потребителски интерфейс има възможност с незабавен ефект лесно и безпроблемно:

  • промяна на избрания метод на доставка
  • промяна на избрания метод на плащане
  • преглед и одобрение на отделни промени.

6.3. Приемане на поръчка за покупка

След извършване на поръчката, потребителят (купувачът) получава потвърждение от Продавача по имейл, че поръчката е приета. В рамките на 1 час след получаване на това потвърждение, потребителят (купувачът) има възможност да се откаже от поръчката без последствия. С изключение на възможността за отказ, потребителят (купувачът) не може да променя съдържанието на поръчката, след като я направи. Потребителят (купувачът) има винаги достъпна информация за статуса и съдържанието на всяка поръчка в своя профил в сайта.

6.4. Потвърждение на поръчката

Ако потребителят (купувачът) не анулира поръчката, тя преминава в по-нататъшна обработка. При получаване Продавачът преглежда поръчката, проверява наличността на поръчаните продукти и потвърждава поръчката или мотивирано я отказва. Продавачът може да свърже потребителя (купувача) и по телефона за проверка на данните или гарантиране на точността на доставката. При потвърждаване на поръчката, Продавачът уведомява потребителя (купувача) по имейл за очакваното време за доставка. На тази стъпка договорът за покупко-продажба на поръчаните продукти между потребителя (купувача) и Продавача е неотменимо сключен (виж точка 7).

6.5. Изпратена поръчка

Продавачът подготвя, изпраща поръчаните продукти в уговорения срок и уведомява потребителя (купувача) по имейл. В посочения имейл Продавачът информира потребителя (купувача) и за правилата за връщане на продукти и го информира за лицата за контакт в случай на рекламация или забавяне на доставката.

7. Договор за покупко-продажба

Продавачът издава писмена фактура на потребителя, закупил стоката от онлайн магазина, с разбивка на разходите и обяснение за правото на отказ от покупка чрез връщане на поръчаните продукти, ако е необходимо и възможно. Договорът за покупко-продажба, под формата на поръчка за покупка, се съхранява в електронен вид на сървъра на Продавача и е достъпен за потребителя (купувача) по всяко време, в неговия потребителски профил. Договорът за покупко-продажба се сключва на словенски език.

Договорът за покупко-продажба е сключен в момента, в който Продавачът потвърди поръчката (виж точка 6.2). От този момент нататък всички цени и други условия за покупка са фиксирани и важат както за Продавача, така и за потребителя (купувача).

7.1 Отстъпки, промоционални кодове, колело на късмета

Отстъпките не се натрупват! Ако продуктите в сайта вече са в разпродажба или за тях вече е зададена отстъпка, за тях не се прилагат допълнителни отстъпки.

8. Право на отказ от покупка, връщане на продукти

При договори от разстояние купувачът има право в срок от 60 дни след получаване на стоката да уведоми фирмата, че се отказва от договора, без да посочва причината за това решение. Купувачът трябва да върне стоката в 14-дневен срок от уведоменото намерение за отказ от договора.

Единственият разход за сметка на купувача, във връзка с отказа от договора, е разходът за доставка и последващо връщане на стоката до адреса на доставчика. Доставчикът връща покупната цена на продуктите на клиента, а не разходите за доставка.

В случай на отказ от договора, при който е използван бонусът (напр. безплатна доставка), тези средства се считат за отстъпка и не се връщат на потребителя.

Уведомете ни за планирано връщане, чрез писмено уведомление, на имейл за контакт: [email protected]

Можете да изпратите известие за отказ с формуляра за възстановяване или чрез недвусмислено изявление, в което ясно да посочите, че се оттегляте от договора. Счита се, че купувачът е подал своевременно изявлението за отказ, ако го изпрати в срока, посочен за отказ от договора. Потребителят (купувачът) носи тежестта на доказване, че правото на отказ е упражнено.

Формуляр за връщане на продукт можете да намерите ТУК (щракнете).

Всички продукти, закупени от доставчика www.naturesfinest.bg са от такова естество, че могат да бъдат върнати чрез пощенски услуги.

Възстановяването на сумата трябва да се извърши от компанията незабавно или не по-късно от 14 дни след получаване на известието за отказ. Продавачът връща получените плащания на купувача със същото платежно средство, използвано от купувача, освен ако купувачът изрично е поискал използването на друго платежно средство и ако купувачът не поема никакви разходи в резултат на това.

Получените стоки трябва да бъдат върнати от купувача неувредени и в непроменено количество, освен ако стоките са унищожени, повредени, изгубени или количеството им е намаляло без вина на купувача.

Купувачът не трябва безпрепятствено да използва стоката до момента на отказ от договора, но само поради естеството на онлайн магазина (договор от разстояние), има възможност да преосмисли покупката.

Освен ако страните не са уговорили друго, потребителят няма право на отказ от договора, когато:

– доставката на запечатани стоки, които не са подходящи за връщане поради съображения за опазване на здравето и хигиена, са били разпечатани след доставката

– върху стоки, чиято цена зависи от колебанията на пазарите, върху които компанията няма влияние и които могат да възникнат в рамките на периода за отказ.

В случай, че купувачът не е взел пратката с поръчката си, въпреки многократните уведомления от страна на продавача или доставчика за доставка на пратката и изчакване на пратката да бъде взета, пратката се връща обратно в централата на фирмата и купувачът е избрал друг метод на плащане освен наложен платеж, купувачът има право да изпрати пакета отново, а продавачът в такъв случай има право да начисли разходите за повторно предаване. Ако върнатите продукти са повредени, продавачът има право да унищожи повредените продукти. В такъв случай купувачът не може да упражни правото си на възстановяване на покупната цена.

9. Реални или скрити дефекти

Продавачът трябва да достави стоките на купувача в съответствие с договора и носи отговорност за всички реални дефекти.

Купувачът трябва да информира Продавача и да предостави подробно описание на материалния дефект на

[email protected]

Поради дефект на продукта, купувачът може да рекламира дефекта на Продавача в рамките на 2 месеца от откриването на реалния дефект или в рамките на 2 години след приемането на стоката от купувача.

Продавачът трябва да се увери, че всички продукти от рекламации са заменени или че покупната цена се възстановява по банковата сметка на потребителя. При упражняване на правата по този дял, купувачът трябва да опише подробно дефекта на Продавача и да позволи на Продавача да прегледа продукта. Ако дефектът е основателен, Продавачът трябва да се съобрази с рекламацията на потребителя възможно най-скоро, но не по-късно от 8 дни. Въпреки това, ако има спор относно дефекта, Продавачът трябва да даде на купувача писмен отговор в рамките на 8 дни.

Продавачът си запазва правото да отхвърли рекламацията в случай на:

  • върнатите стоки са повредени от купувача
  • върнатите стоки нямат защитен печат или не са в оригиналната опаковка
  • ако Продавачът установи, че стоката е повредена или неизползваема в резултат на неправомерно поведение на купувача.

Потребителят може да изиска по свой избор: отстраняване на всеки дефект на стоката, възстановяване на заплатената цена в зависимост от степента на дефекта, замяна на стока или пълно възстановяване на сумата.

 

Дефектът е реален, ако:

  • ако продуктът не притежава свойствата, необходими за нормалното му използване
  • ако продуктът не притежава свойствата, необходими за специалната употреба, за която купувачът го купува и която е била известна или е трябвало да бъде известна на Продавача
  • ако продуктът не притежава характеристиките и качествата, които са били изрично или мълчаливо договорени или предписани
  • ако Продавачът е доставил продукт, който не отговаря на десена или модела, освен ако десена или модела е показан само с информативна цел.

10. Гаранция

Продуктите имат гаранция само ако е посочено във фактурата или гаранционния лист. Гаранцията е валидна с указанията и изискванията, посочени в гаранционния сертификат, и при представяне на фактура.

Гаранционният срок е посочен в гаранционния лист или във фактурата. Информация за гаранцията се предоставя и при представяне на продукта в онлайн магазина. Ако в онлайн магазина няма информация за гаранция, то продуктът няма гаранция.

Потребителят (купувачът) може да предяви рекламация с гаранция към Продавача или директно към производителя на продукта или негов оторизиран сервиз. Гаранцията може да бъде заявена от клиента с гаранционен лист и фактура.

Производителят или оторизираният сервиз, се задължава да извърши гаранционен ремонт в рамките на 45 дни от деня на получаване на продукта за ремонт, в противен случай да замени продукта с друг, еквивалентен продукт в перфектно състояние.

11. Доставка

Продавачът ще достави поръчаните продукти на потребителя (купувача) в уговорения срок. Договорен партньор на Продавача за доставка на пратки е Royal Mail. Продавачът си запазва правото да избере друга услуга за доставка, ако поръчката ще бъде изпълнена по-ефективно.

Безплатна доставка

Ако общата стойност на продуктите, добавени в количката, надвишава посочения праг за безплатна доставка в онлайн магазина, доставката няма да бъде таксувана към вашата поръчка. Общата сума се изчислява, като се вземат предвид всички използвани купони за отстъпка, което означава, че цената, необходима за изпълнение на условието за безплатна доставка, се състои от крайната цена на продуктите, включително приложените отстъпки.

Други допълнителни такси, като такси за метод на плащане или продукти, добавени към поръчката след извършване на първоначалната покупка, не са включени в общата стойност на поръчката, необходима за изпълнение на условието за безплатна доставка.

12. Сигурност

Продавачът и Операторът използват подходящи технически и организационни средства за защита на прехвърлянето и съхранението на лични данни и плащания. За целта се използва 128 битов SSL сертификат, издаден от оторизирана организация.

Сигурните авторизации и транзакциите с кредитни карти се обработват от Cardinity. Авторизацията на кредитна карта се извършва в реално време с незабавна проверка на данните в банките. Информацията за картата не се съхранява на сървъра на Продавача.

Отговорност за безопасността носи и самият потребител, като се грижи за сигурността на своите потребителско име и парола, както и за подходящ софтуер и антивирусна защита на компютъра си.

13. Право на информация

Имате право на безвъзмездна информация за вашите лични данни, с която разполагаме, както и право да изтриете тези данни. Ако имате въпроси относно изтриването, обработката или използването на вашите данни, моля свържете се с нас на: [email protected] или ни изпратете заявка по пощата.

Известия за статус на поръчка: Запазваме си правото да Ви информираме на посочения телефонен номер чрез SMS, когато поръчката Ви е доставена и артикулите не са взети от 3 до 5 дни. Ако артикулите не са взети повече от 5 дни.

Известия: След като се регистрирате за известия, вашето име, телефонен номер и имейл адрес, с ваше разрешение, се използват за рекламни цели, докато не се отпишете от известията. Можете да се регистрирате за получаване на известия, само когато е избрано конкретното поле, което ви позволява да се абонирате.

В случай на използване на имейл адрес във Facebook или използвайте формата на първата страница на www.naturesfinest.bg, чрез който получавате купони за отстъпка за вашата поръчка, ние ще запазим вашия имейл адрес, за да ви информираме за специалните предимства и промоции на онлайн магазина www.naturesfinest.bg. Можете да се отпишете от базата данни за известия по всяко време, като изпратите имейл до: [email protected] или като щракнете върху връзката „Отписване“ в долната част на промоционалните имейли.

За да се отпишете от случайни промоционални SMS съобщения, моля, изпратете имейл до  [email protected] и включете телефонния си номер в съобщението. Това е единственият начин да ви премахнем от нашата база данни с получатели на SMS.

Промоционалните имейли и/или SMS съобщения ще съдържат следните компоненти:

  • ще бъдат ясно и недвусмислено обозначени като рекламни съобщения
  • подателят ще бъде ясно видим
  • всички кампании, промоции и други маркетингови техники ще бъдат ясно дефинирани, както и условията за участие в тях
  • методът за отписване ще бъде представен ясно
  • желанието на потребителя да не получава рекламни съобщения ще бъде изрично уважено от доставчика.

14. Защита на детето

Продавачът в онлайн магазина не приема поръчки от лице, за което се подозира или знае, че е дете, без изричното разрешение на родителите или настойниците. Операторът или Продавачът в онлайн магазина не предлага безплатен достъп до продукти или услуги, които са вредни за деца.

Без изрично разрешение от родителите или настойниците, операторът и Продавачът няма да приемат лични данни, свързани с деца, нито ще разкриват лични данни, получени от деца, на трети страни, с изключение на родителите или настойниците.

Всяка комуникация, насочена към деца, ще бъде подходяща за тяхната възраст и няма да се възползва от детското доверие, липса на опит или чувство за лоялност.

15. Политика за поверителност

16. Потребителски мнения и отзиви

Мненията, коментарите и оценките на продуктите, предоставени от потребители или посетители, са част от функционалността на онлайн магазина и са предназначени за общността на всички потребители.

Продавачът и операторът не носят отговорност за съдържанието на мнения, коментари и оценки на продукти, предоставени от потребители или посетители. Операторът преглежда мнения, коментари и оценки преди окончателното им публикуване и не публикува такива, които съдържат явни неистини, са подвеждащи, обидни, нецензурни или по мнение на оператора не са в полза на други потребители или посетители на онлайн магазина. Продавачът и операторът не носят отговорност за информацията в мненията, коментарите и оценките и не носят отговорност, произтичаща от тази информация.

С изпращането на мнение, коментар или оценка потребителят или посетителят изрично се съгласява с условията за ползване и позволява на оператора да публикува текста, изцяло или отчасти, във всички електронни и други медии. Операторът има право да използва съдържанието на мнението, коментара или оценката неограничено време и за всякакви цели, които са в бизнес интерес на оператора, включително реклами и други маркетингови комуникации. Авторът на мненията, коментарите или оценките гарантира и декларира, че е собственик на неимуществените права и авторските права върху написаните мнения, коментари или оценки, както и че прехвърля тези права за неограничен срок, без ексклузивно и безплатно, към оператора.

17. Отговорност

Операторът полага всички усилия, за да гарантира, че информацията, публикувана в онлайн магазина, е актуална и правилна, но характеристиките на продукта, времето за доставка или цената могат да се променят толкова бързо, че Продавачът понякога да не успее да коригира информацията, което е публикувани в онлайн магазина, своевременно.

В този случай операторът или Продавачът ще уведоми потребителя (купувача) за промените и ще позволи на потребителя (купувача) да се откаже от поръчката или да промени поръчката (виж точка 5).

От момента, в който поръчаните продукти бъдат доставени на пощенските служби, Продавачът не носи отговорност за физическа повреда, унищожаване или загуба на пратката, нито за липса на съдържание в пратката или ако пратката е била отваряна. В тези случаи потребителят (купувачът) трябва да инициира процедура за рекламация с услугата за доставка Royal Mail. В случай на повредена пратка, потребителят (купувачът) трябва да донесе пратката до най-близкия пункт на Royal Mail, в същото състояние, в което е получена, без да добавя или премахва нищо, и да попълни протокол за рекламация. Продавачът, заедно с услугата за доставка на Royal Mail, ще се погрижат жалбата да бъде разрешена възможно най-бързо.

18. Жалби, спорове и приложимо право

Продавачът спазва приложимото законодателство в областта на защита на потребителите. Продавачът е изградил ефективна система за разглеждане на рекламации и има назначено лице за контакт, с което потребителят (купувачът) може да се свърже по телефон или електронна поща, в случай на проблем. В този случай потребителят (купувачът) може да се свърже с нас на  [email protected]

Процедурата е поверителна.

Продавачът ще потвърди в рамките на пет работни дни, че е получил рекламацията, ще информира потребителя (купувача) колко време ще обработва рекламацията и ще информира потребителя (купувача) за хода на процедурата. Продавачът ще положи всички усилия за разрешаване на всеки спор по взаимно съгласие. Ако не бъде постигнато споразумение по взаимно съгласие, всички спорове между Продавача и потребителя (купувача) са подсъдни на Районен съд Любляна. Продавачът и потребителят (купувачът), като участници в електронната търговия, признават взаимно валидността на електронните съобщения в съда. Продавачът ще положи всички усилия, доколкото е възможно, за разрешаване на всички спорове по взаимно съгласие.

На 14 ноември 2015 г. влезе в сила Законът за извънсъдебното разрешаване на потребителски спорове (Официален вестник на Република Словения [Uradni list RS], № 81/2015; по-нататък ZIsRPS). ZIsRPS регулира извънсъдебното уреждане на вътрешни и трансгранични спорове между фирми и потребители чрез посредничеството на доставчика на извънсъдебно уреждане на потребителски спорове (наричан по-долу: доставчик на OSCD).

В съответствие със законовите норми, Продавачът не признава нито един доставчик на извънсъдебно разрешаване на потребителски спорове за компетентен за разрешаване на потребителски спорове, които биха могли да бъдат инициирани от потребителя в съответствие с Извънсъдебното разрешаване на потребителски спорове. действайте.

Nutrisslim d.o.o. не признава доставчик на извънсъдебно решаване на потребителски спорове за компетентен за разрешаване на потребителски спорове, които биха могли да бъдат инициирани от потребителя съгласно Закона за извънсъдебно разрешаване на потребителски спорове.

Продавачът, който като доставчик позволява онлайн търговия на територията на Република Словения, публикува на своя уебсайт електронна връзка към платформата за онлайн разрешаване на потребителски спорове (SRPS).

Настоящите Общи условия и всички спорове между Продавача и потребителя се подчиняват и прилагат словенското материално и процесуално право и не се прилагат правилата на международното частно право, което би отменило приложението на което и да е друго право.

За всички останали случаи, както и права и задължения, които не са уредени в настоящите Общи условия, се прилагат разпоредбите на Закона за задълженията, Закона за електронната търговия, Закона за защита на личните данни и Закона за защита на потребителите.

19. Отказ от отговорност

Информацията за продукта и други съвети на този уебсайт не са заместител на адекватна медицинска помощ в случай на здравословни проблеми и не са медицински признати за превенция на заболявания. Продуктите и твърденията за отделни продукти чрез уебсайта не са оценени от държавни институции и не са предназначени за диагностициране, лечение или предотвратяване на заболявания. Информацията, съдържаща се на уебсайта, е само за информационни цели и не е предназначена да замести съвета на Вашия лекар или друг медицински специалист. Ако приемате някакви лекарства или хранителни добавки и подозирате здравословни проблеми, консултирайте се с Вашия лекар или фармацевт, преди да използвате нашите продукти. Говорете с Вашия лекар или фармацевт относно употребата, рисковете и страничните ефекти. Не се препоръчва употребата на продукта от бременни жени и кърмачки, както и от деца и хора със здравословни проблеми. Говорете с Вашия лекар или фармацевт преди употреба.

20. Поискайте своята фактура

Продавачът трябва да издаде фактура за поръчката или услугата и да я предаде на купувача. Купувачът трябва да вземе фактурата, както и да я запази след напускане на търговския обект.

21. Промени в Общите условия

При промени в нормативната уредба относно работата на онлайн магазина, защита на данните и други области, свързани с работата на онлайн магазина на Продавача, както и при промени в собствената си бизнес политика, Продавачът променя и/или актуализира настоящите Общи условия, за които винаги ще информира потребителите по подходящ начин, включително уведомяване чрез уебсайта www.naturesfinest.bg Всички промени и/или актуализации на Общите условия влизат в сила и се прилагат осем дни от публикуването им. Ако са необходими промени и/или актуализации за спазване на разпоредбите, тези промени и/или актуализации могат да влязат в сила и да се прилагат след по-кратък период от време.

Потребителят, който не е съгласен с промените и/или актуализациите на Общите условия, трябва да прекрати регистрацията си в 8-дневен срок от публикуването на промените и/или актуализациите на Общите условия, в противен случай след изтичане на този срок. , се счита, че потребителят приема промените и/или актуализациите на Общите условия и не се допускат доказателства за противното.

Анулирането на регистрация се извършва от потребителя с писмено изявление на имейл:  [email protected]

Общите условия са приети от директора на оператора и продавача в Любляна на 27 август 2010 г.

Желаем Ви много приятни и изгодни покупки в нашия онлайн магазин!